ohyeaaah kanada

2012.05.08. 15:22

 

na jó rendben most már tényleg írok mert sokan rágják a fülemet. 

46 nap van hátra. nem sok idő. talán túl kevés? nem tudom. az biztos hogy már 9 hónapja vagyok itt, és szó mi szó igencsak megszerettem itt mindenkit, az életemet. pont ma visszanéztem az agendámat és az első héten találtam olyan bejegyzést ami azt írta " HAZA AKAROK MENNI" azt hiszem ezen is sikeresen túl léptünk már :)
 mivel nagyon elhanyagoltam az utóbbi több mint másfél hónapban az írást kezdem a z utóbbi napokkal és amire emlékszem utána hhihi

na hát először is. a hétvégém 4 napos volt mert hétfőn és pénteken nem volt sulim. így hát péntek délben elindultunk Quebecbe a családdal. a péntek estét a nővéremmel töltöttük voltunk manifesztálásán (3-4órát) éjfélre értünk haza, és előtte thai étterembe kajáltunk. majd másnap reggel a nagynénik levittek minket a nagyihoz, mert segítettünk neki a ház takarításban és lomtalanításban, ugyanis szegényke alsó szintjét emgtámadta egy hülye gomba és ki kellett az egészet üríteni és lerombolni. aztán utána délután a 7 nagynénivel és nagybácsival lementünk a kis parti házban ás ott vacsiztunk közösen. az elkövetkező 3napot mi a házikóban töltöttük, közben lejöttek a többi tesómék is. :) na hát jó sokat pihentem, napoztam családi dolgokat csináltunk. és még KAJAKOZTAM IS. :D hahaha habár ez egy mókás sztori ugyanis a víz hát még nem a legmelegebb tehát bikiniben egy sortban meg egy pulcsiban voltam. na hát mivel életemben nem ültem még kajakban és ahogy engem ismerünk elég béna vagyok most is alkottam. tesóm betolt a térdig érő vízben én meg elkezdtem forgolódni hogy ha itt mer hagyni megverem mert meghalok, mire a nagy forgolódás közepette sikeresen felfordult a kajakom és belenyaltam a vízbe.xd egyrészt a napszemüvegem IGEN EMBEREK A HIPPI SZEMÜVEGEM :'( elvesztettem a vízben mert még csak fel sem tűnt hogy elhagytam..aztán sikeresen kimásztam a vízből, levetkőztem majd bikiniben toltam. :D utána már egész jól ment, és még úszkáltam is egy jót hahaha. a család jót nevetett rajtam, még fotó is van róla :D
szóval a hétvégém csupa móka volt :) 

aztán előző hetek. mint ahogy a képeken látszik befestettem a hajamat vörösre. hát nem sokáig tartott mert amióta 29 fokban ez a retkes nap úgy szívja a színét hogy az valami hihetetlen, és most már inkább vagyok weasley hatású napban mint vörös amúgy meg vörösbarna. de semmi gond. :D aztán végre be lett szabva a báliruhám is és még csak fizetnem sem kellett mert a barátnőm anyukája csinálta hahah :)

kiderült hogy attól hogy cserediák vagyok ugyanúgy le kell tennem a vizsgákat mint az ittenieknek mert hát bejelentett diák vagyok -.- köszi szépen. de nem baj legalább tanulok. aztán áprilisban volt már egy vizsgám, franciából. kaptunk hozzá egy 30oldals szöveget és abból ki kellett írni az információkat ami segíthet, és esszét írni majd minimum 450szó. téma. ökölógiai lábnyom. szerintetek is örültem igaz? hát nem :D de 685 szót írtam végül, nagyon büszke voltam magamra. :) :D
az utóbbi 2-3 hetet egyedül töltöttük ugyanis a szülők afrikában voltak, mert Nicole dolgozott Jacques pedig utána ment mert most volt nem rég a 20. házassági évfordulójuk és Ugandában voltak. :) igazából nem voltunk teljesen egyedül, mert az unokatestvérünk Lawrence (akit nem szeretek) vigyázott ránk. meg természetesen itt volt a nagyika is egy hetet <3 
szerencsére nem kellet sok időt töltenem vele , mert kb minden második nap itt aludt valaki és jó napokat töltöttem.

mint előtte már írtam az időjárás nagyon jó, és nagyon örülök neki. végre tudok szoknyát meg ruhákat felvenni, és májusban elkezdett tavaszodni hahahah. a hétvégéken folyamatosan napoztam, egyszer el is aludtam egy 2 órára ilyen dél tájban és este mikor alváshoz készültem észre vettem hogy picit piros vagyok. :D ennek meg lett az eredménye. 3 napja elkezdtem mell fölött hámlani. de már szépa  bőröm megint :)

közben suliban és nagyon sokat tanulok, és a tanárok egyre jobban el vannak tőlem ájulva hahahah. tök örülök neki, és mindenki tök büszke rám :)

voltam múltkor Montrealban is. végre találkoztam megint a barátnőmmel, meg a norvég barátommal Eirikkel is. nagyon jó volt, és végre elmentünk szórakozni is. :) remélem hamar újra látom őket. az afs-el megyünk orientációra majd júniusban :)

egyenlőre semmi más nem jut eszembe. ha majd eszembe jut még valami érdekesség tényleg leírom és nem csak áltatom magam. hhhiihihi
 

je vous adore. mucho love from canada.(:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr504496298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása