itt a tavasz

2012.03.22. 04:33

allo people.!

mint ahogy említettem volt egy egy hetes szünetünk :) ezalatt a hét alatt eredetileg quebec-be mentem volna, mert charlotte elutazott hawaiira és én egyedül lettem volna itthon szülőkkel, de nicole dolgozott, jacques pedig a nővérével és a férjével volt akik franciaországból jöttek látogatóba. :)
a hét első felén csak mászkáltam városba, haverokkal voltam, videojátékoztam illetve moziban voltam és vásároltam. majd a hét második fele aktívabban telt, voltunk korizni, illetve síelni is elmentünk :) nagyon féltem síeléstől, mert féltettem a térdem így nem is snowboardoztam inkább csak síeltem, de 4-10ig voltunk és nagyon király volt.!! 
aztán egyik nap itt volt a kis vietnámi pajtim, és a családom azt hitte hogy a barátom hahahahah :) :D nem jött be srácok. :) :D
aztán a hétvégén nagy családi összejövetelre mentünk, mert nicole anyukája, suzanne betöltötte a 85. évét és meglepetés buli volt. ott mind a 4 testvére, 8 gyermeke és azok gyermekei, unokái. emiatt az esemény miatt én is újra láthattam a fogadó tesóimat, és a nagy családot akit már karácsonykor megismertem. mindenki úhgy volt hogy jajj veled találkoztunk decemberben is igaz? szerencsére emiatt sokkal jobban éreztem magam mert nem éreztem magam betolakodónak! :) aztán kiderült, hogy nem ez volt az egyetlen buli aznapra. mentünk tovább délután az aapukám, jacques családjához. ott a felnőttek mentek vacsorázni, azaz jacques és a hat nővére illetve párjaik, mi "gyerekek" (ugyanis van aki már babával volt itt is) ott maradtunk a házban és mi is vacsiztunk. én nagyon sok időt töltöttem Luca-val egy 2és fél éves kisfiúval. ez a gyerek egy csoda. 2 és fél évesen 3 nyelven ért (francia, angol, olasz) és én is gyereknek éreztem magam mert csúsztam-másztam utána és vele a földön :) imádnivaló egy kölyök :))
helene hazajött velünk gatineauba, és az előző héten keddig maradt. :) örültem neki, mert nagyon jól kijövünk, és szeretek vele lenni.  időközben megérkezett az új spa (jacuzzi) is úgyhogy azt is kipróbáltuk :) :DD
aztán a következő héten még nem volt semmi extra suliba (szerencsére!)

SZERDA, MÁRCIUS 14. aki nem tudná az a szülinapom. ! :] 
nagyon szép szülinapom volt. reggel apuka bevitt suliba mint egy kishercegnőt, majd a suliban nagyon sokan felköszöntöttek és egész nap kb virult a fejem. :) ja és ráadásul etikán helyettesítésünk volt és életem egyik legjobb 75 perces alvása volt, :D hahahaha 
majd mikor hazaértem, két boríték várt az asztalon, egy a szüleimtől egy pedig az egyik legjobb barátomtól, Larától. nagyon örültem neki, iszonyat édesek voltak :) ráadásula  délutánt az itteni legjobb barátommal töltöttem, Audréeval. majd este vacsira átjött Marie Eve, Marie-Pier és Kaithlyn. Kaithlyntől kaptam egy magyar zászlót amit ő készített, és ráírta, hogy boldog szülinapot adrienn!. úgy meghatódtam. :)
majd a vacsi végén kaptam egy 2 emeletes tortát a lányoktól, amit ők készítettek nekem,és még az apukám is vett egy tortát. :)) nagyon jól éreztem magam.! majd amikor facebookon elkezdtem mindenkinek visszaírni, kaptam egy videót is üzenetbe. komolyan srácok életem egyik legszebb ajándéka volt! nagyon hiányoztatok abban a pillanatban úgy összeszorult a szívem hogy azt el sem tudjátok képzelni..azt hittem a tavalyi szülinapomnál jobb nem lehet, de ezek szerint számomra a 17 édesebb mint a 16.! :)
csütörtökön haza jött végre nicole is seattle-ből és charlotte hawaiiról. :)
pénteken a másik legjobb barátommal Charles-sal síelni mentünk rögtön suli után :) :D  
szombaton volt szent patrik nap! egész ottawa zöldbe borult. az összes ember az ír sörözőkben és éttermekben volt. nem is volt hely már sehol. mindenki ír cuccokat viselt illetve úgy öltözött mint egy ír manó. igaz hogy kanadában vagyunk, de itt azért ekkora ünnep, mert nagyon sok az ír bevándorló. isteni volt végig nézni a tömegen, áradt belőlük a boldogság, ráadásul még nagyon szép napunk is volt!!
mi azt a napot báliruhák keresésével töltöttük, habár csak júniusban lesz bál de sosem árt korán elkezdeni, mivel 120 minimum a lány és senki nem akar ugyanolyan ruhát venni. de esküszöm, én még életemben nem láttam ennyi ocsmány ruhát mint az alatt az egy nap alatt xd :D 
vasárnap egy óriási közös családi reggelit tartottunk, a szülinapom alkalmából mert ez volt az első nap amikor mindenki itthon volt és senki nem síelt dolgozott egyebek. :) teleettem magam gofrival, mangóval és minden finomsággal, majd ajándékba kaptam egy új fülest mert mindig elrontom őket vagy elvesztem őket, és most kaptam egy rendes minőségit tőlük illetve mondták hogy válasszak egy új ipod tartót amilyet akarok és megrendeljük :) kedvesek voltak nagyon :)
majd vasárnap egy másik barátnőmmel voltam ottawaba. egészen tőlünk elsétáltunk és annyira jó volt. egy ujjatlanba és csőnaciba majdnem megsültünk 25 fok volt. :) 
most a hét jól kezdődött, hétfőn elmaradt egy óránk, mert komikusok jöttek a suliba. haláli volt. annyit röhögtem hogy majdnem bepisiltem miatta. xd hahah 
aztán tegnap kedden színházban voltunka  dráma órásokkal, moliere a képzelt beteg című darabját néztük meg. nagyon jól megcsinálták, nekem nagyon tetszett. :)) emiatt egy fél első órám volt rajz, majd egy negyedik órám ami etika volt és kint voltunk az udvaron. :) 
ma el sem hiszem, DE 27 FOK van. kb egész nap napozni akarok. suli szünetekben udvaron vagyunk, és kinnt is kajálunk annyira jó idő van. :) 
most ennyi történt majd nem sokára írok megint. addig linkelek egy szémot, francia de vicces. valószínű nem fogjátok érteni. de a douchebagekről szól. ez az egyik komikus száma hahhaha :) :https://www.youtube.com/watch?v=UgpNdSiJs5s

aztán szeretném itt is megköszönni mindenkinek a felköszöntéseket. millió puszi haza.!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr764332119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ipodstdi 2013.01.07. 20:13:29

Szia! Tudnál esetleg pár dolgot írni az ottani sulikról pl: tantárgyak,órarend,vizsgák, stb?
süti beállítások módosítása