Nagyon nagyon nagyon restellem magam, hogy nem írtam több mint egy hónapja. Tényleg. Megint megígérem hogy erőt veszek magamon és gyakrabban postolok.!

Rettentően sok minden történt Kezdjük a karácsony előtti időszakkal.:
Mint ahogy az utolsó bejegyzésemben írtam találkoztam a cserdiákokkal. Annyira jó volt velük találkozni, és úgy megimádtam őket. Nagyon nagyon jó fejek, és kész élmény velük lenni. Egy napot töltöttem velük,  azalatt megnéztem Montreal-t láttunk tűzijátékot, együtt vacsiztunk élményeket cseréltünk. Nagyon elégedett voltam, pláne hogy egy kis időt eltölthettem a török barátnőmmel Uzayyal is.:)
Aztán decemberben, hála az égnek nem voltak vizsgáim, mert a tanárok úgy gondolták karácsony előtti időszakban nem terhelnek minket ilyenekkel. :) Aztán az egyik professzorom egy seggfej. Most nem fejtem ki hogy mi az de tényleg egy seggfej, és azóta kb hozzá se szólok, meg a többiek se nagyon szeretik..de mindegy is. 
Megkaptam az első bezárásomat is:D ez amiatt van, hogy folyton késésben vagyok hahaha. :D De amúgy nem volt vészes, mert csak egy órát kellett bent maradnom suli után és másolnom kellett egy papírt.. túl éltem.
A röplabda csapattal megnyertük a fordulót így visszakerültünk az erősebb kategóriába, aminek nagyon örültünk, majd az utolsó héten az egyik suli csapata eljött barátságos meccsre, azt is megnyertük.
A suliban az utolsó héten kb nem csináltunk semmit, még a szünet előtt megtartottuk a "nerd" napot.  Az utolsó tanítási napon pedig csak az első két óránk volt megtartva, utána hagyományos karácsonyi ebédet kaptunk, majd karácsonyi műsor volt, csomó énekessel együttessel stb. nagyon királyak voltak. és esküszöm hogy itt aki énekel az jól néz ki. lány fiú mindenki oO

Karácsony: sulit dec. 23-án fejeztük be, és mi más nap reggel mentünk Quebecbe a családommal, a tesóimhoz. Szentestét a testvéreim apartmanjában ünnepeltük csak a "kis"családdal. Mindenki irtó édes volt, én még csak nem is számítottam ajándékra de engem is megleptek vele, és a testvéreim írtak kis kártyát is amire azt írták hogy remélik élvezem majd a karácsonyt és örülnek hogy velük töltöm az ünnepeket. Olyan irtó cuki volt mindenki hogy elpityeredtem. A vacsora is mesés volt. Pulykát ettünk meg egy tipikus quebeci fogász ami 7réteges és kb csak hús hahaha. (aznap este skypeoltam  rendes családommal is és nagyon jó volt őket is látni. )
A következő napon Riviere de Loup-ba mentünk ez egy kisebb város Quebec után, ahol a nagybácsi lakik és van egy motelje a hegyekben. Több mint 40en voltunk aznap este. Ott volt a nagymama, másik angynéni, nagybácsi, unokatestvérek..stb. Nagyon hangulatosan telt az az este is majd másnap mentünk a nagymamához. Ott is töltöttünk egy napot. Nagyon kedves hölgy nagyon szeretem őt is. A saját nagyimra emlékeztet. :) (sokszor gondolok rátok!:) ) AZtán a következő napot Quebecben töltöttük, voltunk korizni is. Majd 28-31 ig egy ú.n. chalet-ban voltunk ez egy téli ház. Olyan mint a sípályák mellett a hegytetőkön. Itt nagy divat ilyenekbe menni családdal vagy akár barátokkal. Ez a négy nap INTERNET NÉLKÜL fantasztikusan telt, kártyáztunk, társasoztunk, közösen dvd-ztünk, reggel délben este jacuzziztunk, hófánkoztunk, sétáltunk és playstation-öztünk az egész családdal. 
Majd 31-én délután visszamentünk Quebecbe, így a szilveszter estét ott töltöttük. Mivel nem itthon voltunk ezért az egyik nénikénknél vacsoráztunk, de meg se vártuk az éjfelet a tesóm fáradtságára hivatkozva és mi visszamentünk az apartmanba, tesóm elaludt én pedig a gép előtt ülve vártam az új évet. -.-" yuhhu.
 Aztán másnap január 1-én az apukám családjához mentünk, Ile Bizarre (montreal mellett) Ők is nagyon sokan voltak, és nagyon sok kis gyerek volt 3 év alatt :) Nagyon cukik voltak, meg az egész család irtó befogadó volt, és mindenki azt mondta  bemuatkozásom után hogy ÓÓÓ szóval Te vagy az.! :) 
Aztán értem aznap este jött értem a barátnőm aki montrealban lakik, és nála töltöttem egy hetet.
Ez az egy hét is mesés volt. Találkoztam újból a cserediákokkal (vagyis egy részével :D) Thai kajáldában ettünk, megnéztük az Ecomuzeumot, ahol kanadai őshonos állatok vannak, megnéztem montreal downtown-t. SOHA NE IGYATOK MILKSHAKE-t AZ A LA CREMIERE-nél, MERT ÉN HÁNYTAM TŐLE :D DAIRY QUEEN BEAST:d igaz hogy tejallergiám van, de a dairy queen-nél sosincs tőle bajom ennél meg elsőre beokádtam...szép mondhatom.xd 
Aztán pénteken tértem haza két hét távol lét után. :) 
Mire hazajöttem nagyon sok levél várt rám, és mint látható egy videóban is az egyiken elsírtam magam, habár a pajtikáim már meg se lepődtek. Azonban srácok akik küldtek még lapot, tudnotok kell hogy a tiéteken is pityeregtem csak eddig nem buktattam le magam. :))
Nagyon hiányoznak a barátaim és az osztályom, családom mindenkim. De szeretek itt lenni. És igazából a legnagyobb félelmem az volt, hogy elveszítem a barátaim, de ezek után már nem merek kételkedni bennük, mert tudom hogy mindig itt lesznek nekem és ez kölcsönös..:)  és ahogy már sokszor írtam említettem mondtam THATS WHAT I CALL REAL LOVE. ! :) <3

Mi csak kedden kezdtük a suli, de hamar eltelt a hét. Az első két napban nem hazudtoltam meg magam. Elkéstem, de ez van. sprite. :D Azóta nem kaptam bezárást meg annyi késés után 4hónap után adták az elsőt szerintem király vagyok.:D
Viszont a héten már kellett tanulni elég sokat, mert jövőhéttől kb. minden nap vizsgáink lesznek, mert lezárul a második harmad. 
Szóval ideje tanulni.!
Aztán most már szinte TÉNYLEG MINDENKIVEL franciául beszélek és nagyon örülök hogy jól megy. és meglepek mindenkit. 
Vasárnap itt a következő röplabda forduló, remélem nyerünk! :) (az első edzés után szünetben olyan izomlázam volt hogy lépni alig bírtam, de ma már jobb lett.) 

Nagyon puszilok mindenkit, 
Adri

SZERETET ROHAM: :D<3

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr723544073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása