Hátt hello mindenki.!

Sikeresen visszakaptam a blogomat, így leirhatom végre az elmúlt két heti élményeimet. Amúgy már visszakaptam egy hete csak lusta voltam írni..így előre elnézést a mennyiségért. Remélem azért elolvassátok :)
Szóval a múlt hetem kevésbé volt érdekes, a suli ugyanolyan mint eddig..na jó kicsit jobb, mert a francia jobban megy és lassan beszélgetek mindenkivel. Edzésekre ugyanúgy járok és élvezem is mindkettőt habár vélemény szerint a cheerleaderség még mindig baromi távol áll tőlem :DD
Hétvége volt lényegesebb, ugyanis szombaton a családdal Quebecbe mentünk a hétvégére, mert Jacques betöltötte a 60-at.! Quebecbe Montrealon keresztül mentünk, ahol felvettük Sophiát, aki Szenegálból érkezett látogatóba a lányához és a család barátja és meg lett hívva a hétvégére. 5órás út volt kb. Élmény volt..habár a felét átaludtuk. xD
Mikor Quebecbe értünk, megmutatták a város "régi", történelmi részét. (tudni kell hogy ez az egyetlen város ahol meg vannak a történelem nyomai.) Hihetetlenül szép város, de majd még szerintem megnézem jobban is, mert most csak átsuhantunk rajta. Városnézés után elmentünk a tesóim lakására, lepakoltunk, majd elmentünk legidősebb testvér lakására, mert mindenki ott volt már. Megismertem a 2 másik tesómat, és azok párjait. Malie a legidősebb, ő a barátjával él; Claude (az ő barátjával másnap reggel találkoztam, de őt már amúgy is ismertem.); Élisabeth (a középső, és a barátnője Julie), Helene, (de őt szintén ismertem már) és persze Charlotte. Claude-Éli-Helene élnek együtt. Először koccintott  a család, majd egy fantasztikus olasz étteremben vacsoráztunk, miután Charlotte Malienál aludt, Éli a párjával távozott, a szülők egy baráthoz mentek, én pedig Claudnál és Helene-nél töltöttem az éjszakát. Másnap reggel elmentünk Helennel és a szülőkkel Nicole ikertestvérpárjához, Moniquehoz és Andréehoz reggelizni, utána felszedtük C.-t majd mentünk tovább a nagyihoz. A nagyi házában aludtunk vasárnap, nem messze a háztól van egy folyópart, ahol van egy kis házuk is, nagyon szép helyen van. Csak sajnos most hideg a víz, mert amúgy strand. A hétvégén egy csomót társasoztunk illetve megtanítottam speed-ezni, és ő is megtanitott az ő általa ismert speed-re. :D nem a drog okosok..:D Megtudtam hogy Nicoleék 8an testvérek. Na ezt nevezem angycsaládnak..pedig a miénk se épp kicsi. :DD
Hétfőn 6fele értünk haza szóval én egyből edzésre rohantam, ahol hatalmas örömömre megkaptuk a masniainkat. xD juhhu. Mivel a hétvégét nem otthon töltöttük, lekéstem az első röplabda fordulót, a csapatom második lett de mindenki azt mondta még az edző is hogy velem nyertek volna..ezt eddig is tudtuk. :DD

Ezen a héten valamiért baromi fáradt voltam, de úgy unblock végig, pedig kb 10kor aludni mentem ami rekord haha. :D 
Suliban mostanában elég sok tesztet írunk, és a legjobb hogy legtöbbször én nem is tudok róla. xD De jó vagyok azért..a kedvencem a francia órai magnós szöveg hallgatás utáni tesztlap kitöltés. :D
Edzésekre ugyanúgy járok, lassan össze áll az egész cucc a cheerleadercsapatban. 
Csütörtökön jött hozzánk a barátnőm Uzay, aki cserediák Törökországból. Fogadóanyukájával Francine-nal itt töltöttek pár napot, ugyanis most volt a török nemzeti ünnep és meg voltak hívva a nagykövetségre ami Ottawaban van. Ahh imádtam ezt a pár napot, nagyon nagyon jofej lány, én is voltam velük a követségen, ettünk török kaját, találkoztunk török nagykövettel ( ha ez a szó rá.xd ) stb. 
Szombaton sajnos már mentek haza, de nemsokára újra találkozunk. Szombaton 10től délig nekem is edzésem volt, majd a délután pihentem. Este Charlotteval egy ilyen összejövetelre mentünk, ahol találkoztam egy csomó új emberrel illetve kiderült hogy vannak olyan osztálytársaim akikről még csak nem is tudtam, meg úgy emberek akiket még nem is láttam a két hónapom alatt..xd Jól tolom. :D
Pénteken sikerült megtaláltuka  jelmezem is Halloweenra. Az egyik barátnőmmel összeöltözünk, majd lesznek képek. Holnap(hétfőn) van halloween..megyünk cukrot gyűjteni HELL YEAH! :D Már tök várom.
Ma AFS-es körzeti gyűlésnap volt. Mókás volt. Jó volt találkozni a srácokkal. Itt volt , egy új srác is, Till. Ő német és eddig azért nem láttuk, mert messze lakik. A francia még nem megy neki annyira pedig ő is azóta van itt mint mi, és ő csak féléves programban van szóval februárban hazamegy. Tobias és Fausto nem voltak ma itt, de Irene és Vivien igen :) Kiderül hogy Irene tök közel lakik hozzánk, szóval tudunk majd gyakrabban találkozni.:))
A programok alatt ilyenekről volt szó, hogy mik a legnagyobb félelmeink, mit szeretnénk vagy mit nem szeretnénk változtatni, a családdal milyen a viszonyunk stb.
Délután Charlotte halloween jelmezét befejeztük, majd a nap hátralévő észében feüdtünk. :D Össznépi pihi volt. 
Egyenlőre ezek történtek. Majd jelentkezem.

adri.(: <3 <3

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr1003341578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmama 2011.11.02. 13:45:41

Adrikám, úgy örülünk hogy jól érzed magad! Reméljük megtartod eddigi jó szokásod és ezután is leírod hogyan telnek napjaid.
Sok szeretettel üdvözöljük családodat és köszönjük, hogy befogadtak és vigyáznak rád.
Puszi mama és papa.
süti beállítások módosítása