visszatértem.!

2011.10.07. 08:14

 Nos skacok megjöttem. Kiderült azért tűnt el a blogom, mert az előző bejegyzésemben a szerver túl sok linket vélt felfedezni így spamnak nyilvánították a blogomat. De no para már itt vagyok. (:
Az utóbbi 8 nap egész mozgalmasan telt. A suliban, megírtam az első matek dolgozatomat és ajánlom Magyarország figyelmébe, hogy vezessék be otthon is azt, hogy kapsz egy lapot még doga előtt és mindent rákörmölhetsz amit úgy vélsz hogy nem megy a legjobban és használhatod dolgozatnál. Legális puska. hasznos dolog.!! Habár nem jó dolog szótárral dolgozatot írni, ugyanis a kedves tanárunka  doga felét szöveges feladattal rakta teli...köszi! :D de 75perc alatt 3oldal nem sok.  Rajzon már pár órája a plafon munkámon dolgozok, felrajzoltam és ma kezdtem el festeni, mivel ma dupla rajzom volt. (a többiek szerint jó, de nekem egyenlőre még nem az igazi..:/) Projet intégrateur-re azt hiszem a ruha készítést választom. Júniusig csak varrok egy ruhát. Igazából muszáj lesz vagy megbukok..XD :D
Hétfőn-kedden fotózás volt az iskolába a végzős albumhoz. Hétfőn egyéni fotózás volt, talárban diplomával a kézben. Hellyeah.! :D Másnap pedig közös fotózás volt. Először mind a 3 végzős tagozat (régulier,international,sport/art études) külön-külön, majd mind3 együtt. Emiatt elmaradt az utolsó óránk mert, el kellett sétálnunk a Musée du Civilisation-hoz mert szép épület előtt kellett a fotó. Volt egy srác aki egy folytába azt mondta hogy: 'szereted a csirkét?csirke mindörökre.!:DD' rendben..:D
Az albumhoz kellett küldeni egy babafotót is illetve egy 10-15mondatos leírást, amit természetesen nem te írtál. Ígz BertaKlára bekerülsz a kanadai albumba! (kb 300emberébe.:D) Ja és ma kaptunk egy listát nevekkel. Az én listámon az én tagozatomban lévő összes ember neve fennt van és 25 szempontra kell neveket irni, fiút és lányt is. Ilyenek pl, hogya  legbizarrabb, a legszebb, a legjobb fenekű, a legtöbbet késő stb. Azt hiszem a legelveszettebb címre esélyes vagyok. xD :D
Amúgy lassan halloween láz van. Mi holnap megyünk nézelődni mert, okt 31.én a suliban lesz halloween party. 
Mostmár nem a tesómékkal ebédelek meg vagyok egy ideje, hanem az osztálytársaimmal! Nagyon jófejek, meg lassan mindenkivel áll az alku, hogy én angolban segítek ők franciában. Van akinek még angolon órán is segítek, mert azt kérte ha olvasás van és megakad az a jel arra hogy súgjak mert nem tudja hogz kell kiejteni a szót. :D Szóval már sokkal jobb itt. De természetesen hiányoznak az otthoniak. :) :( 
Edzéseken meg vagyok. Mindkettő veszélyes sport. Röpin feladó lettem, de kiderült hogy tudok lecsapni is ezért 2 az 1ben lettem és setter-smasher vagyok. Illetve amire soha nem voltam hajlandó, a blokkra most megteszem. :D A csapatom jófej, nagyon jól játszanak az emberek. 12en vagyunk csak, több embert nem válogattak be. Minden edzésen sikerül lehorzsolnom a térdem. De mindig épp a másikat, mire az egyik begyógyul jöhet a másik..ma sem volt ez kivétel..De a vicc az, hogy még akkor is ilyen ügyes vagyok, ha nem felejtek el térdvédőt vinni..Szóval jól vállon veregettem magam. 
Cheerleading. Az év végére olyan laza leszek hogy nyitogatni lehet majd mint a könyvet. (és a mocskos fantáziájúaknak mondom nem abban az értelemben, hogy a könyv is ott nyílik ahol a legtöbbet használják. :D) A karom csupa folt volt most sikerül elmúlnia nagyjából, mert ugye én tartom az embert, meg a kezünkre ugrik hogy felhajítsuk az égbe stb..de amúgy jó. :) Most hétvégén valahol segítünk valami áruházban, nem tudom pontosan mit majd kiderül, de a csapattal leszek :)  Pénteken(MA) és jövőhét hétfőn nincs tanítás(MEGINT) :D pihenhetünk legalább.:))
Csütörtöktől keddig olyan mocsok egy idő volt, hogy az valami hihetetlen. Szakadt az eső végig. Sőt inkább ömlött. Kiléptem az utcára és esernyővel is eláztam. anya küldjétek el nekem a gumicsizmát karácsonykor.xd De szerencsére az utóbbi két napban napsütéses pulcsis idő volt megint.:))
Na egyenlőre nem jut eszembe más.

Millió puszi. adri. <3(:

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr53284283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása