Ezta  bejegyzést MONG DORINÁNAK ajánlom, mert hallottam, hogy várja a bejegyzéseket és szereti őket olvasni :DD ;) <3

péntek. mivel csütörtökön meghaltam és 10re estem haza nem igen maradt erőm befejezni a házifeladataimat igy ebédszünetben keritettem sort rá mivel hála istennek az a rettenetesen sok matek csak utolsó órára kellett. Angolon elkezdtük a tankönyvet amiben idiótábbnál, idiótább sportokról olvastunk. :D  Rajzon lassan befejezem az egész éves anyagot. Két dolog hiányzott a listáról már csak egy van ami a plafon festés. Ebédszünetben francia korrepetálásom volt. kb 200oldal grammar-t kaptam (és most nem túlzok) és a tanárnővel megbeszéltük, hogy rendszeresítjük hogy minden ö napban egyszer legyen egy ilyen, hogy tudjon segíteni. Matekon helyettesítés volt. Délután mikor hazaestem alig volt energiám ugyhogy estig pihentem. Este elmentünk Élianne-vel vásárolni Ottawába. Lejártuk a lábunkat, de végül csak ő vásárolt. :DD Aki ismer tudja hogy fáradtan tényleg egy idióta vagyok. Ha Malét Orsolya velem lett volna azt mondta volna, hogy 'Köpd ki a bohócot.!:D' Tesóm meg Élianne szétröhögték a fejüket rajtam. Mire hazajutottunk kb 10 fél11 volt. Én 11kor bealudtam és sajnos bejelentkezve maradtam facebookon igy az általában kifirkantott 'i love douchebags' és a többi feliratoka  tesóm lelkén száradnak. De azért imádom. 

 szombat. reggel felkeltünk és 11ig heverésztünk majd neki álltunk tanulni. Charliemarlie(igen, őt is becézem :D) első munkanapja volt. 1től 5ig dolgozik a dairy queenben. A szüleim elmentek vásárolni szóval egyedül voltam otthon. Így szabadidőmben rendet raktam az alsó szinten és kitakarítottam a tesóm szobáját csak mint SimonBalázsét szoktam. :D Szerintem sosem volt ilyen rendben a szobája :D Utána kiteregettem.  ÉS napoztam :D 4.50kor elindultam a tesóm munkahelye felé és komolyan feldobta a napom.: hajháló, baseball satyek meg kötényke. nagyon királyul nézett ki. :D Utána hazavánszorogtam a Nicole és Jacques elmentek egy barátjukhoz vacsorára, hozzánk meg átjött Élianne, Aurélie és Sam. Aurélie itt is aludt. És mivel a tesom az én ágyamon heverészett közölte, hogy mivel régen ugy szeretett ott aludni fogta az ágyneműmet és visszacuccolt oda 8mert mostanában nála aludtam) és így én aludtam az ő szobájában Aurélievel. Az este mókás volt, ugyanis az én franciám este 11kor egyenlő az ő egésznapi angoljával (és ezt nem bántásból de tényleg nagyon keveset tud de már gyakorlunk!:D) Este ugy beszélgettünk, hogy amit tudtunk megbeszéltünk franciául a többit meg a google fordító megoldotta. Hasznos vagy kisbarátom. (:

vasárnap. Charlotte ma is dolgozott szóval ma is egyedül voltam itthon, mert ma vásárolni mentek illetve pár dolgot elintézni a szülők. Ma utazott el Nicole 3 hétre Afrikába (Szenegálba meg két másik helyre ment:) ). Este tanultunk mivel ő dolgozott én meg lusta disznó voltam délelőtt, illetve elindult egy új valóságshow olyan mint otthon az ÉdenHotel csak ez Portugálba van.:D Élménydús napunk volt.

 hétfő. nem igazán aludtam jól este ezért istentelenül fáradt voltam a suliban. Az első órám monde volt (társadalom ism.) és olyan király vagyok hogy első padban elaludtam (itt nem szólnak ha elalszol, de ha eszel vagy iszol azért igen..logika egyenlő áthúzott nulla.) és mivel megint bekattant a csengő 10percenként megszólalt ami azt jelentette hogy 10percenként aludtam el..:D Etikán szintén nem volt semmi érdekes, meg van már mit fogok csinálni, mert az a feladatunk, hogy találjunk egy olyan szakmát/munkát amit a későbbiekben szívesen csinálnánk vagy csak érdekel minket, majd ha eldöntöttük utána keressünk egy személyt, akinek ez a foglalkozása és október 18.át vele töltjük (minden végzős elmegy a suliból).Én fotóst választottam.Még nem csináltam semmit, de legalább eldöntöttem. Igaz srácok?:D Draman felolvasás volt. Matekon helyettesítés volt ismét. Hazamenetel után 5.45re mentem vissza cheerleader edzésre. Most már teljes kiemelést csinálunk, nem szaggatottan, illetve megtanultuk az ú.n. BASKET (KOSÁR) formát ami szintén egy feldobás csak egy ütemmel kevesebb és gyorsabb. Miután hazajutottam még tvztünk és aludtunk.

kedd. Francia=helyettesítés. Angol első 15perc alvás, majd a padtársam felébresztett mert feladatunk volt. :D De olyanokat vettünk a 15perc alatt hogy hogyan olvassunk angol tesztet. Uggggyaannn kéérlek. Utána ebédszünetben egy "hihetetlen" rap csatában volt részünk, amit az egész iskolának beharangoztak előző nap este facebookon. Én szétröhögtem a fejemet tegnap este. Ma meg nem értettem semmit mert relaxáltam ugyhogy bementem inkább ebédelni, de a féliskola ott volt, meg más iskolákból is ellógott minden deszkás meg bmx-es kb. Hát csupa fun volt. Nekem itthon este fordította le Charlotte. Mer kb 30 video van fennt facen meg minden. Jee erről lesz szó egész évben. SE. :D . :)) Utána tesin teniszeztünk, majd rajzon végre megcsináltam a plafonfestményem vázlatát ami facen megtekinthető. Ha bárki felismeri a festőt szóljon, mert én elfelejtettem a nevét és csak a képei vannak meg. (ez már tovább rajzolt az enyém.) Szóval büszke vagyok magamra. Este avgyis délután mentem visszaröpire, amin ma végre nem csak erősítettünk meg gyakoroltunk hanem játszottunk is. [niki,máté az 5ös mez már valakié.:(( ] és este naná hogy cask óránként járnak a buszok, megint vártam 20percet majd még 40et mert teli volt a busz és meg se áltt nekünk. -.-". Miután hazaértem megvacsiztam és Charlotteval megbeszéltük a napi dolgokat, meg ilyenek. Olivia ismer fotósokat, így megadott pár nevet szóval felvettem a kapcsolatot az egyikükkel. Valószínű vele tölthetem a napot, de kedden visszatérünk rá illetve még beszélsz Jacques-al is meg én is a tanárommal. 

Na most megyek aludni.puszi. adri.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr533259368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása