9.|10.|11.

2011.09.10. 05:15

 szeptember 9.:
ma suliban angollal kezdtünk. az osztály még mindig nem végzett a feladattal úgyhogy én angol magazinokat olvastam..:D
utána dupla rajzom volt. befejeztem a kép elemzést és utána ki kellett választanom egy stílust amit meg fogok festeni a plafonra. Pop art stílust választottam mert az tűnt a legegyszerűbbnek. Úgyhogy most kezdhetek tervezni, meg jegyzeteket írni magáról a stílusról..
Utána matekom volt. És legyen rám mindenki büszke mert végre sikerült megoldanom a  feladatokat! Habár új fajtát vettünk, de meg értettem az előzőeket és ezeket hibátlanul megcsináltam. A tanár is megdicsért .:))
Utána hazajöttünk. Délután feküdtünk csak. Este átjött Liane, Élianne és Félix. Hotdogoztunk. Meg a ma tanult szavakat gyakorolták..:D 
Ugyanis ma suliban megtanítottam pár szót gondolom a barátaim sejtik melyikeket (de külön kiemelném, hogy KÉRÉSRE! tettem) És ma az összes szünetben úgy mentek oda mindenkihez, hogy "akarsz dugni?":D hát én szét visítottam fejem..:D 
Ma este ezeket gyakorolták. Tök viccesen ejtik a szavakat..de amúgy normális szavakat is tanítottam nekik. :):D
Később átjött két srác (Dominik es Mischa(asszem)) :D És billiárdoztunk illetve a szobában falra függesztett afrikai törzsi állatfejeket elemeztük..Vicces volt..:D:D:D

 

szeptember 10.: reggel Amélie jött értünk, mert Charlotteval mentünk az AFS-es körzeti találkára. Cserediákok: olasz lány Irene, fiú Fausto, osztrák srác Tobi és svájci lány Vivien. Mindenki szépen beszél franciául. Nekem azt mondták legyek bátrabb mert szép a kiejtésem. Érteni mindent megértek már szinte szóval haladok.:)) Sokat beszélgettünk, kiderült valakinek angol nyelvű tanítása van, valaki egyen ruhát hord, valaki 1 és fél órára lakik a várostól..Megtartották a szokásos AFS-es prezentációt azaz : ne igyál, ne drogozz és ne ess teherbe/ ne ejts senkit teherbe..Kanada híres dolgai, pl a hód, jegesmedve, Céline Dion a beaver tail. Valami sajtos-krumplis kaja. Azt még nem ettem azt mondta tesóm. Ebédre pizzát rendeltek nekünk (mint minden afs-es rendezvényen kb eddig :D) Megismerkedtünk az afses családi összeköttetővel, az önkéntesekkel. Mindenki nagyon kedves volt.:)
Délután 5fele értünk csak haza. Utána nem sokkal Olivia átjött és megint itt aludt. Kimentünk az unokatesója focimeccsére, de kikaptak..:D Aztán találkoztunk a tegnapi srácokkal és átmentünk hozzájuk jacuzzizni. :DD (4 házzal arrébb laknak.)
 

Szept. 11. : Igazából fél12ig nem másztunk ki az ágyból, utána megreggeliztünk, én kiteregettem. Utána kocsit mostunk :D Ezek után neki álltunk házit írni. Majd vacsiztunk. Vacsira hal volt, de tudták hogy én utálom ezért elém kapásból egy nagy adag spaghettit raktak.^^ Vacsi után francia könyveket olvastam hogy ragadjon is rám valami. Ez a nap nem volt túl élmény dús.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr713215088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása