7,8

2011.09.09. 13:03

 szeptember 7.: 
Első tesi óra : hát ez móka és kacagás. Spec első órán kidobóztunk..xd találó. De majd lesz röpi, foci, flagfootball, gym, kosár meg úszás is mivel saját uszoda van ugyebár..
Monde: ez az utolsó óra volt. Itt ilyen világ vezetőiről kaptunk feladatot meg fontos emberek, hogy ki mit tett hol és miért..a házi befejezni.
Francia: 150-200 szavas levelet kellett elkezdeni írni..ooké. Én kislexikonnal járok kb órára és 75perc alatt sikerült megírnom a felét. Szóval büszke voltam magamra..:) Következő órán befejezem.
rajz: ott meg láss csodát franciául képelemzést kellett írnom..na komolyan mindenki engem szivat..? :D megcsináltam és a tanárnő mondta hogy milyen jól írok franciául..;) 
Délutánra olyan fáradtak voltunk, hogy alig volt erőnk bármihez is. Suliban még feliratkoztam röplabdára is de nem történt semmi érdemleges..(:
Este átjött és végre először találkoztam Amélievel. Ő a család és a köztem  a kapcsolattartó. Nagyon kedves volt, franciául beszél hozzám és egész jól értettem is. Mondta, hogy szombaton 9fele jön értünk és találkozunk a többi cserediákkal. Charlotte is velem jön így nem leszek egyedül :))
Este még tvztünk de suli miatt elmentünk csicsizni :)

Szeptember 8. :
reggel első dolgom az volt hogy elaludtam de szerencsére tesóm felkeltett így nem késtem el suliból..:)
Első óra projet intégrateur: igazából informatika. Ilyen személyes kérdőívet kellett kitölteni (franciául) majd kinyomtatni és beadni a tanárnak. Ja a tanár amint bejött terembe oda jött hozzám hogy áháá szóval te vagy a magyar. ja, meglepetéééés.:D
 Drama : ez vicces volt. Már egész sok emberrel beszéltem osztályból,de tegnap rájöttem hogy drámán nem a sajátommal vagyok hanem az international-lal. (mivel nekem nincs természet meg töri meg ilyen órám plusz rajz meg dráma óráim vannak. De ez nem gond ezeket szeretem, de így az osztálytársak is cserélődnek sokszor). Itt végre angolul beszéltek hozzám (köszönöm! :D) és utána játszottunk, hogy körbe ültünk mindenki mondta a saját nevét plusz egy jelzőt vagy valami magáról. Utána ezt az emlékezőset játszottuk, hogy fel kellet sorolni a neveket. meg activityztünk az is vicces volt. Annyira vicces hogy ha mondok egy francia szót vagy a nevekre emlékeztem az egész osztály megtapsol de minden egyes alkalommal. Mintha egy 3 éves baba lennék aki megtette első lépéseit vagy mászik ilyenek..:D szóval büszkék rám..:) :D
Francia: befejeztük a levelet kb egész órán ez volt, meg Könyvtárból kaptunk egy könyvet. 5hetünk van rá hogy elolvassuk és később tesztet írunk belőle meg ilyenek. Az osztályból van pár lány akikkel mindig közös a órám ők tök aranyosak, mindig mondják bármi van szóljak meg tolmácsolnak stb.. :) 
Matek.: ez az ember kajak nem normális. Mármint nekem eleve a feladatok értelmetlennek tűnnek, mert mindenre az a megoldás, hogy y=2x+3. de miért???!! és a hapika le se tojja a fejem/ünk. Kb egész órán járkál, nézelődik meg néha azt mondja az embereknek hogy jó. De nekem nem magyarázza el. meg se próbálja..Hát jolvan maunika majd meglátjuk.. Ben(osztálytárs) próbált segíteni,de még ő se volt biztos benne..szóval ja..jók vagyunk matekból.(majd rakok fel képet matek példáról..) :D
Suli után ismét meghaltunk, nekem még izomlázam is volt a hülye kidobóstól, ami nagy tehetség, de úgy fájt mindenem hogy az valami hihetetlen..Délután Charlotteval franciát tanultunk. Tanulókártyákat csinált nekem :D meg új szavakat tanított, olvastunk könyveket stb. Ja beiratkoztam suliban jógára. :D
Köszönöm mindenkinek aki gondolt rám a névnapom miatt. (Balázs Bordásnak üzenem hogy igen nagyot néztek, meg páran meg is kérdezték hogy lefordították, hogy boldog névnapot, de azt írta rá hogy boldog szülinapot, viszont az adatlapomon március van.xd Mondtam hogy mi magyarok névnapot is ünneplünk..:D
Charlotte az aknakereső rabjává vált. Kb 3órán keresztül játszottunk, mert én voltam a segédje. Sikerült 3szor nyerni talán mert mindig rossz gombot nyomogatott. Egész este azon röhögtem hoyg dühöng miatta :D
NA egyenlőre ennyi. 35-40 perc megyek suliba..:)
Kellemes délutánt otthonra. (:
puszi adri.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr303213619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.adri. 2011.09.09. 23:11:00

:)) te is nekem Zsófi..:) de mindjárt letelik az idő.:) :D
süti beállítások módosítása