nouvelle.

2011.09.07. 01:08

 szeptember 5.: hétfői nap volt de nekem nem volt tanítás.:) A tesóim Claude és Helene visszamentek Quebecbe mert nekik is folytatódik az egyetem..Hiányoznak. És tök aranyosak voltak mondták hogy bármikor meglátogathatom őket vagy ott tölthetek egy hétvégét ha akarok. :)) Utána nem igazán csináltunk semmit, meg lusták voltunk. Jacques vitte el a lányokat és pár napig ott is marad valamiért. Tegnap este mondta Nicole, hogy szerdán jön valami afs-es muki (eggyel nem találkoztam még..) hogy megnézze minden rendben van-e hogy érzem magam. Mondták hogy biztos majd kérdezi hogy megy a francia. Mondtam hogy majd szépen mosolyogva bólogatok franciául.xd :DDD
Este még közösen filmeztünk aztán 11fele elmentünk aludni,de nekem nem igazán sikerült..


Szeptember 6.: hajnali 3kor elaludnom király vagyok. 4órát aludtam, majd felkeltem, megreggeliztem összeszedtem magam és elmentünk suliba. 
Első órám Drama volt. A tanárnő nem igazán tud angolul a többiek fordítottak. Olyan feladatokat csináltunk, hogy ilyen hülye kimondhatatlan francia mondatokat, párban tükörszerűen utánozni kellett a másikat..xd meg lábujjhegyen billegtünk és a házi az volt hogy alkossunk csapatokat és adjunk elő egy 10 perces színdarabot..na az én okoskáim a hófehérkét akarják..:D
Matek: valami koordinátarendszer szerűséget rajzolt fel a tanár de ezek irdatlan hülye feladatokat adnak..Az eredmény mindig más, a tesóim a nevezetes azonosságokat veszik vagyis az akar lenni szerintem és én csinálom a háziját meg segítek neki. És olyan a feladat hogy nincs eredmény csak y és x.. na mindegy..
Francia: nyelvtani feladatsort kaptunk, amit sikerült egész jól megcsinálnom mert ismertem a szavakat kifejezéseket, hasonló hangzású szavakról meg definíciókról volt szó. :) Utána meg kaptunk egy olyan lapot hogy most végzősként mit tanácsolnál egy elsősnek.? EMBER HA AZT VESSZÜK ELSŐS VAGYOK!!! de nem fogta fel a lelkem..nem baj megcsináltam amit kellett..angolul..hamár értetlen vagy akkor okosodj is. :D
 Angol: Hát kiderült tényleg én vagyoka  király..a tanár azt mondta könyvekkel menjek órára mert unatkozni fogok..rendben:D A mai órán a feladatunk az volt hogy írjunk egy 250 szavas bemutatkozó levelet. Én kb 5perc alatt megírtam mire a többiek úgy néztek rám mintha valami ufo lennék vagy nem tudom..meg utána mondták hogy úristen de gyors vagyok meg én magyaráztam a szavakat pár embernek..szóval az angol óra jól telt.
Hála az égnek vége lett a napnak. Victor eljött értünk suliba majd gondoltuk csinálunk valami értelmeset mondjuk tenisz, vagy úszás, szauna..de Charlotte lusta volt..szóval otthon maradtunk filmezni meg főztünk.
Sose egyetek couscous-t.ázott dara íze van..ők meg úgy falják én azt hittem visszagurgulázom..:D :D
  szóval ilyen értelmes volt az utóbbi két nap :)) :D
puszi jo8.adri.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr273207991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása