nouveau.

2011.09.05. 02:14

 szeptember 3. :
Sikerült 1ig aludnom így a délelőtti Ottawaból délután lett. De Helene is addig aludt mert ő bulizni volt este a barátnőjével, aki itt aludt. Charlotte hajnalban amúgyis beállított hogy az ő szobájában meleg van ezért kinyitotta nálam a kanapét hogy aludhat e itt..hát nanáhogy.:D na de szóval annyira el voltunk csúszva hogy én nekem csak tusolni volt időm és rögtön mentünk is. Pont aznap nyitott meg az egyik új butik az ottawai plázában és kilométeres sor állt az utcán már. Gondoltuk  benézünk mi is,de csak később mert nem voltunk hajlandóak órákig várni hogy bejussunk. Szóval elmentünk sétálni : Claude, Charlotte és én. Kb két órát minimum mászkáltunk, megnéztük a piacot, az ilyen vásárkákat, benéztünk funky illetve retro shopokba. Tök mókás volt. találtunk egy csomó ilyen ősi cuccot :D:D Utána visszamentünk a bolthoz na akkor már nem kellett sorban állni de annyian voltak hogy a próbafülkékhez is majdnem egy órát kellett várni szerintem, meg kb. 12 pénztárnál kígyóztak a sorok szóval ott is eltöltöttünk egy kis időt mert mozdulni alig lehetett. Kb fél5re értünk haza. Én amjdnem éhen pusztultam..xd De szerencsére mire hazaértünk már kezdték készíteni a vacsit. :)) 
 Vacsi után elmentünk Lianahoz Charlotteval, ott volt ,Olivia és Élianne is. Mókás volt. Ezek olyan idióták.:D Mondták hogy beszéljünk franciául én megkértem őket hogy lassítsanak így egész kivehető volt mit mondtak..alakul majd..:D Este elmentünk még jégkásázni utána haza. :D :)

Szeptember 4. :
 Ma reggel ÉN! normális időben keltem de persze a szüleink nanáhogy nem voltak itthon hogy lássák :D de nemgáz.. Mire hazajöttek .11volt,de reggelire palacsintát sütött nekünk anyuka. :D :) nyami. Ők sonkás-sajtos-juharsziruposat esznek..hát hajrá..:D én normálisan étkezem :D
Reggeli után elmentünk az Ottawai Természeti Múzeumba. Hát az hattalmas volt. :D Komolyan mondom a tesóim vannak olyan idióták meg lököttek mint én. Imádom őket. :) :DD Kb minden őslény orrába szájába beletúrtunk. Kipróbáltunk minden játékot. (Helene mindig kikapott bibibib:D) Charlotteval visítva mentünk végig az épületrészeken és megijesztettünk egy kislányt véletlen. Megnéztük az emlősök szaporodását kb 8x. Claude és az anyukám Nicole szolidabbak voltak..:D Ők kulturáltan végig olvastak mindent. :)
Amúgy az épület egy ősi várkastélyra emlékeztet. Két éve bezárták mert felújították szóval az egykori bástya helyén most üveg van. Nagyon királyul néz ki. Majd rakok fel képeket fbra. a dilisekről is :DD<3
Vacsira lasagne volt. De ebben volt márvány sajt, gomba, hagyma, brokkoli meg minden. Nem volt rossz, !DE én jobban szeretem az otthoni porból készült anyafélét :)) Vacsi után tvztünk C.val. Meg online monopolyztunk.Meg most már csatlakozott Helene is. :DD
Na amugy nekem nincs holnap suli (vagyis otthoni idő szerint ma ) úgyhogy még chillin van.:)) 
najó8 puszi adri. :)<3

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr743203181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása