show must go on

2011.09.03. 04:37

Szeptember 2. :
Suli második napja. Ma már kevésbé volt olyan rossz. Már vannak ismerős arcok a folyosókon és egyre több embert ismerek. De még mindig nehéz így is..
A suli megünnepelte, hogy elkezdődött a tanév így a második óránk elmaradt és az udvaron voltunk. Volt ugrálóvár ilyen csúszdás, trambulinok, szumósfelszerelés, ingyen hotdog meg más kaja. :D Meg stb. A suli udvara is hatalmas. Van kb 6tenisz pálya, 1 foci pálya, nagyon sok zöld terület, uszoda, deszkáspark, lelátók, stb. 
Mai óráim: rajz, matek(elmaradt), töri és etika.
Rajzon mivel nekem heti 6rajzom van előrébb leszek mint a csoporttársaim, mert így változik a csoportom, mert alapból heti 2 van. (nekem fizika, kémia helyett van plusz órám). A tanárnő közölte hogy éves projectet választhatok: vagy plakát tervezés vagy a plafonra kell festenem...még gondolkozom rajta.
Akkor ugye matek elmaradt.
Következő töri. Hatalmas a pali, még úgy is vicces volt hogy alig értettem mit dumál. Anya és Apa detto ugyanúgy néz ki mint a Victor csak nem szökés-vöröses, hanem szőkés-barnás hajjal :D Mire eljutottunk a névsor olvasásban hozzámig és nekem is nyomta a micsináltálnyáron?holvoltál?dolgoztál? kérdéseket az osztálytársaim már kapásból rávágták,hogy 'Nem beszél franciául.' A pali erre : ugye csak viccelsz/tek? :D hát mondom nem sűrűn, de próbálkozzunk. :D Mire röhögött egyet és azt mondta hát öö jó. nem tudtam hogy lesz angol diákom. :D Mondtam hogy magyar vagyok nem angol (hahahah.xd ) Aztán utána még poénkodott azon hogy be fog fagyni a seggem mert Halloweenkor már néha esik a hó és hogy februárba depressziós leszek mert olyan sötét van egész nap. Biztass még ezaz! :D Na mindegy jófej volt, mert óra után odahívott magához és mondta, hogy bármi van szóljak és segít nekem ahogy csak tud, ha nem értek valamit elmagyarázza (hát már nem azért de ez evidens mert tanár vagy..:D) és nyugodtan szünetben is megkereshetem akár és minden tőle telhetőt megtesz hogy értsem amit mondd. Kedvellek :) :D
Etika. Hát az óra első felét végig aludtam. De felkeltem, mert hideg volt abban a teremben. :D Ez az ember is szimpatikus habár soha nem láttam semmi értelmét az etika órának, de ám legyen. A feladatunk októberig az, hogy találjunk ki egy helyet ahol szívesen dolgoznánk a későbbiekben és 1napját kövessük egy olyan szakmával foglalkozó embernek. Ha jól értettem. De azt mondta hogy következő órán elmagyarázza pontosan nekem. 
Suli után hazajöttünk. Baromi fáradt voltam  ismét a napvégére,de túléltem. 
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy hazajött a tesóm Claude, mert olyan egyetemre jár ahol folyton utaznak meg campingeznek stb. Most azért jött a hétvégére, mert a közelben egy gyárlátogatásra kell mennie. Claude is jófej és perfekt angol. Szereti hallani ahogy magyarul beszélek, felolvastatja még az összetevőket velem a dolgokon.
Ma hazajött Helene is. Ő is Quebecben lakik mint a másik 3 testvér csak ő most kezdi a colleauge évet és utána megy egyetemre. Nagyon hasonlít egymásra az eddig általam látott 3 testvér. És hála az égnek annyit esznek mint én. :D 
A hétvégénk egy nappal hosszabb lesz, mert nem lesz hétfőn tanítás(helleluja). 
A holnapi napot valószínű a Durocher testvérekkel töltöm Ottawaban. (:


Mára ennyi. Jó8.puszi adri.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr53198989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmama 2011.09.04. 13:46:21

Drága Adrikám!
Örülök, hogy ilyen rendszeresen írsz a Kanadában töltött napjaidról. Nagyon tetszenek az írásaid, csak így tovább!!!! A papa is mindig kérdezi "Nincs új írása az Adrinak?", ha van együtt olvassuk el.
Nagyon hiányzol!!! Szeretünk és puszilunk mama és papa

.adri. 2011.09.04. 16:28:15

Örülök, hogy olvassátok és tetszik is. Majd nem sokára írok megint..:)
Képeket nem töltöttem fel mert ilyen extra méretben csinálja és kilóg az oldalról. Szóval azokat facebookon tudjátok megnézni :))
Na én is puszillak titeket.(: Adri<3
süti beállítások módosítása