tömör 4nap

2011.09.02. 01:48

29.: igazából semmi tartalmas. Kettőig aludtam..megint :D Aztán délután bementünk páran a bevásárlóközpontba és ott is a könyvesboltba, hogy beszerezzük a francia illetve Charlotte science könyveit. Utána elmentünk a DQba, ahol Charlotte dolgozni fog. ez egy ilyen fagyis shakes akármi. nagyon nagyon finom dolgok vannak ott. Azután este elmentünk Lianahoz filmezni. ÉS FRANCIÁUL néztük FRANCIA felirattal.és fura de értettem :D :) 

30. mindenekelőtt : Pálmai Fruzsina.Borbás Zsófia.Farkas Réka.Vántus Niki és Bokodi Adri nagyon gondoltam rátok meg szurkoltam.!! (: remélem jól sikerült.
Itt volt Aurélia és Olivia. Olivia megint itt aludt :D ÉSs még mindig én készítem a kávéját, mert nem tudja kezelni a kávéfőzőt..:D DÉlután vásárolni voltak, én nem mentem emrt rosszul éreztem magam. Utána megnéztük a Pretty Little Liars következő részét. Majd este elmentek Olivia unoaktesójáékhoz. Én itthon maradtam és tanultam. Kezd derengeni az eddig tanult franciám. 

31. Ma is sokat tanultam. Frederiqueel is találkoztam ő is hihetetlenül aranyos. :) Este elmentünk bevásárolni a sulis tanszereket, de nekem még hiányoznak most is cuccaim..de azok csak később kellenek. Egésznap minden lány azon stresszel mit vegyen fel első nap suliba. Mintha valami óriási eseményre készülnének. Kiválogatják egymás ruháit, eszmét cserélnek stb..Charlotte nekem is kiválasztotta. :D Most már még jobban kijövünk egymással. Tök sokat röhögünk meg jó egy lány testvér mert feltudjuk venni egymás cuccait. :D Este alig tudtunk elaludni a stressztől,de valaahogy hajnali 1fele sikerült azzal a tudattal, hogy már csak 5óránk van aludni.

 

 

SZEPTEMBER 1. : Először is nagyon nagyon boldog születésnapot Apuci.! (:
Másodszor iskolakezdés. Amit igencsak sikerült túlparáznom. Meg kell mondjam sz*r dolog újnak lenni, ráadásul olyannak aki nem ért franciául csak minimálisan. 4 órám volt ugyebár : Matek. Francia. Angol. Rajz. Mindegyik tanárom iszonyat jófej meg fiatal/os. A matek tanár megmondta hogy ő bizony franciául kommunikál velem. Hát hajrá pajti azt meglesem. A rajztanárom mindent lefordít nekem. A franciám lassan beszél hozzám ha nem értem akkor angolra vált..angol meg nyilván angol. Szerencsére kiderült okosabb vagyok mint a többiek..legalábbis számomra ez derült ki. Új pajtim Van előszeretettel alszik órákon.xd 
Rajz és angol volt a legjobb. Medvét rajzoltam rajzon. :D
Az órák 75percesek ami iszonyat hosszú Délután 4re értünk haza. Reggel olyan busz jön amire fel van írva hogy Secondaire de l'Ile. És Tanítás után az összes normál busz bennt állt a parkolóban és várja a diákokat majd mennek a rendes útvonalon kinek mi jó természetesen. Az iskola hatalmas most már könnyen eligazodok, a szekrényemmel jól megszívtam mert az enyémben csak egy polc van az baromi magasan alig érem fel vagy hajolgatnom kell..Parfait..xd Az órákról úgy lehet kikéredzkedni, hogy amit első nap kaptunk füzetet ún agendát felmutatod és aláiratod az épp óraadó tanároddal hogy igen itt vagy csak elsuhantál egy pillanatra. A hátuljába van térkép így gond nélkül megoldom a mászkálást :D A szünetek 15 percesek, de a második óra után van egy 1órás ebéd szünet. Ja amugy 8:40kor kezdődik a suli és 15:10kor ér véget. Az órák többségén ülés rend van általában névsor szerint...
Na egyenlőre ennyit az első napomról. Még annyi hogy iszonyat nagy szerencsém van, hogy itt a tesóm és a barátai.(:
remélem holnap már kevésbé érzem magam kényelmetlenül az új környezetben,de biztos hamar megszokom.

puszi adri.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr423196882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása