27-28.

2011.08.29. 04:20

27:
reggel elég meggyötörten ébredtünk, mert este még filmeztünk meg dumáltunk lányok. Olivia délben hazament, Melinda pedig elkezdett csomagolni, ert 7kor indult a gépe. Ebéd után elmentünk a Gatineau Parkba, ami hatalmas természetvédelmi terület. Tele van kisebb tavakkal, mint pl a Pink Lake (Rózsaszín tó) és kisebb zuhatagokkal, vízesésekkel. Turistajelekkel van ellátva az övezet, így gyalogtúrákat is lehet tenni, de nagyon sokan biciklivel mennek fel a hegytetőre is. Télen a hegytetőre vezető szerpentin szerű útvonalat lezárják az autósok elől, mert cross country skiingelnek rajta és nagyon sokan így közlekednek a városban is, mert tele van emelkedővel.
Délután fél5-5 fele elbúcsúztam Melindától, mert Nicole vitte fel a reptérre. Olyan aranyos volt még levelet is írt. :) Nagyon hiányzik.. :( 
Este Charlotteval házibuliba mentünk és ez most tényleg az volt. :D Charlotte évfolyam illetve osztálytársai voltak ott. Tök jó fejek voltak mindenki érdeklődött meg szokásos döbbenet, hogy de durva magyar vagy. :D Az egyik srác aki később érkezett valahogy félresöpörte azt az apró tényt, hogy magyar vagyok és abban a hitben él, hogy orosz vagyok valójába. Két órán keresztül hallgattam hogy milyen oroszország, jó ott élni, beszéljek oroszul stb...ennek hála úgy is emlegetnek hogy "the russian girl".
Körülbelül 1fele mindenki lemászott az alagsorba és ki hol talált helyet ott aludt..már ha aludt. Én spec nem tudtam így Nicolas, Ben, Max, Rendy, Charles és én kiültünk a teraszra dumálni. Hajnalban már hideg volt így átmentünk a nappaliba és mivel olyan fáradtak voltak, hogy nem voltak hajlandóak angolul, csak franciául ezért nem hagytam őket beszélni bosszúból és vagy lecsittegtük egymást vagy azt mondogattuk hogy ARRET (állj). Ezt keményen reggel 8ig toltuk. Aztán 2órát aludtunk és délben hazamentünk Charlotteval.


28. Mire hazaértünk frissen sült baconnel és tükörtojással vártak minket a szüleink.:) Meg kávéval. :D Utána egy minimum félórás zuhany következett amitől azon nyomban felébredtem.Utána nagybevásárlásra indultunk és szerintem kb egy hónapra vásároltunk de kitudja meddig tart ki kaja ha továbbra is ennyit eszek.xd :DD
A nap hátralévő rézében aludni próbáltunk de egyikünknek sem ment. Így mostanra rettentően elálmosodtam. Remélem ma is jön valamelyik cica és velem alszik, mert imádom ahogy a fülembe dorombolnak. :))
Jó8 adri.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr953186916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása