nincs cím.

2011.08.22. 23:19

Akkor ma helyett térjünk át tegnapra.

Tegnap ebédre piknikeztünk az asztalnál. ilyen szendvicsek saláták stb.

Ebéd után átjött két barátnője Charlottenak. Sétáltunk a városban. Ottawatól az Ottawa folyó választja el Gatineau-t. A város nagyon szép zöld környezet tele van erdős területtel.

Este a család közösen röhögött a a vicces videokon a tv-ben.

Ma vásárolni voltunk egy óriási bevásárló központban, ebédre pizzát ettünk. Azt hittem éhen halok ebédig, mert ők alig esznek és nem akarok az lenni aki folyton zabál..:D

Délután elmentünk a sulihoz találkoztam elég sok barátjukkal és mind rácsodálkozott, hogy én vagyok a  cserediák. Utána jött egy 15perces vihar amig a buszt vártuk és naná hogy szarrá áztunk rövidgatyában ingben meg saruban (Y) :D

Ottawaban is voltunk de egyenlőre csak shoppingolni. Láttam a parlamentet a miénk kb 3szor akkora mint ez .. :D De nagyon szép város. Nagy a forgalom de mindenki tökre ráér. Tele van különböző nemzetiségű emberekkel. 

Ma még lehet elmegyünk mászkálni de kitudja. 

Majd írok holnap. 

:) adri

(kornél ideje váltani xd ;D )

A bejegyzés trackback címe:

https://adrikanada.blog.hu/api/trackback/id/tr523172221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása